ROLMAR
Kariera w Rolmar
W celu możliwości prawidłowego przeprowadzenia procesu rekrutacji prosimy o zamieszczenie w CV oświadczenia dotyczącego zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Rolmar Trade Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku (09-411), ul. Kobiałka 6, zarejestrowaną w krajowym rejestrze sądowniczym (KRS) pod numerem NIP: 7743247523, REGON:383290490, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych.”
Social Media Manager
Rolmar wchodzi w skład Markowski Group, prężnie rozwijającej się grupy producencko-dystrybucyjnej zatrudniającej ponad 600 pracowników. Posiadamy prawa do marek Ursus i Waryński, które są głównym obszarem działalności marketingowej naszej firmy. Pracując na stanowisku Social media managera będziesz odpowiedzialny za komunikację z Rolnikami za pośrednictwem Jacka Mocnego (jednego z największych profili społecznościowych w branży agro).
Czytaj więcejPasjonujesz się rolnictwem i techniką rolniczą?
Interesujesz się mediami społecznościowymi i Youtube?
Jesteś osobą kreatywną, energiczną i dobrze zorganizowaną?
Jeżeli tak, to szukamy właśnie Ciebie!
Social Media Manager
Miejsce pracy: Płock
Główne zadania:
- Zarządzanie firmowymi fanpageami i profilami w różnych kanałach mediów społecznościowych (Youtube, Facebook, Instagram, Tiktok).
- Prowadzenie kanału JACEK MOCNY jednego z najbardziej popularnych kanałów w branży
- Opracowanie kampanii marketingowych (www, reklamy w czasopismach, media społecznościowe).
- Przygotowywanie wartościowych dla rolników materiałów obejmujących porady, oraz ciekawe informacje o produktach.
- Tworzenie oryginalnych i ciekawych materiałów WIDEO (Shorts/Tiktok) związanych z rolnictwem.
- Pielęgnowanie zaangażowanej społeczności użytkowników i budowanie relacji z influencerami.
- Tworzenie, obsługa i optymalizacja kampanii Facebook Ads.
- Obecność na branżowych forach internetowych.
- Przygotowanie strategii komunikacji dla kanałów social media.
- Analiza trendów panujących w branży
- Prowadzenie działań rozwijających markę
- Monitoring i raportowanie osiąganych wyników
- Tworzenie fotografii produktowej.
- Doradztwo klientom (rolnikom) przez dane kanały komunikacji.
Oczekiwania:
- Znajomość branży rolniczej (preferowane, choć nie konieczne)
- Łatwość i chęć występowania przed kamerą w celu tworzenia krótkich materiałów wideo (Tiktok/Shorts), (preferowane, choć nie konieczne)
- Znajomość i umiejętność korzystania z narzędzi social media.
- Mile widziana doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych.
- Zainteresowanie marketingiem internetowym.
- Wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności w pracy.
- Lekkie pióro i umiejętność redagowania tekstów.
- Kreatywność oraz własna inicjatywa w myśleniu i działaniu.
- Znajomość programów graficznych.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Umiejętność redagowania tekstów.
Zapewniamy:
- Ciekawą pracę w kreatywnym zespole.
- Wpływ na duże, oryginalne projekty w skali branży – konkurs „Stary, ale wariat”,
serial ROLNICY Z FERAJNY - Możliwość wpływu na kreację jednego z największych profili w branży (JACEK MOCNY)
- Pakiet szkoleń marketingowych.
- Pakiet szkoleń niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków.
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji.
- Uczestnictwo w konferencjach i eventach branżowych.
- Niezbędne narzędzia pracy – w tym laptop i smartfon.
- Pakiet Multisport.
- Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i opieka medyczna.
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.
W celu możliwości prawidłowego przeprowadzenia procesu rekrutacji prosimy o zamieszczenie w CV oświadczenia dotyczącego zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę ROLMAR ANDRZEJ MARKOWSKI, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych.”
KLAUZULA ZGODY I INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY ROLMAR ANDRZEJ MARKOWSKI
“Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych”
Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Rolmar Trade Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku (09-411), ul. Kobiałka 6, zarejestrowaną w krajowym rejestrze sądowniczym (KRS) pod numerem NIP: 7743247523, REGON:383290490
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: [email protected]
3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych.
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy).
5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo do:
– żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
– cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
– wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem.
8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Prześlij nam swoje CV a my skontaktujemy się z wybranymi kandydatami:
Hydraulika Siłowa – Specjalista ds. kluczowych klientów
Czytaj więcejMasz doświadczenie w hydraulice siłowej.
Chcesz budować kanał sprzedaży według własnych reguł?
Chcesz stworzyć swoje wymarzone stanowisko pracy?
Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i nie bojącą się ambitnych wyzwań?
Być może właśnie Ciebie szukamy!
WARYŃSKI origin to firma z wieloletnim doświadczeniem projektowym i produkcyjnym w hydraulice siłowej oraz przemyśle. Od 2012 wchodzimy w skład Markowski Group, prężnie rozwijającej się grupy producencko-dystrybucyjnej zatrudniającej ponad 600 pracowników.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz oferty produktowej poszukujemy osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejsce pracy: Polska
Region: dolnośląskie, śląskie, opolskie, małopolskie, podkarpackie, łódzkie, wielkopolskie
Oferujemy:
- Pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Atrakcyjne warunki pracy – stałe wynagrodzenie oraz premia uzależniona od wyników
- Narzędzia pracy (w tym samochód służbowy)
- Dużą samodzielność i możliwość kreowania strategii sprzedażowej
- Szkolenia podnoszące kompetencje miękkie oraz zawodowe
- elastyczne podejście do miejsca pracy
- wsparcie marketingowe
Będziesz odpowiedzialny za:
- Techniczną prezentację i sprzedaż produktów własnych (Waryński) oraz innych produktów handlowych
- Wyszukiwanie nowych Klientów (firm przemysłowych oraz producentów maszyn)
- Doradztwo techniczne
- Współpracę z działem wdrożeń
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
- posiadasz doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,
w branży technicznej/przemysłowej (WARUNEK KONIECZNY) - masz wiedzę z zakresu mechaniki ogólnej, hydrauliki siłowej i pneumatyki
- znasz rynek hydrauliki siłowej (przemysł i/lub producenci maszyn)
- potrafisz słuchać Klientów
- jesteś ambitny i nie boisz się wyzwań
- jesteś zorganizowany
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; t.j. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz.926 ze zm.)”
Prześlij nam swoje CV a my skontaktujemy się z wybranymi kandydatami:
Magazynier
Rolmar wchodzi w skład Markowski Group, prężnie rozwijającej się grupy producencko-dystrybucyjnej zatrudniającej ponad 600 pracowników. Jesteśmy jednym z największych dystrybutorów części dla rolnictwa i przemysłu w Polsce. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Magazyniera, która dołączy do naszego zespołu, zlokalizowanego w nowej siedzibie firmy w Płocku.
Czytaj więcejMiejsce pracy: Płock
Stanowisko: Magazynier
Region: mazowieckie
Główne zadania:
– Transport wewnątrz magazynu przy użyciu wózków paletowych
– Rejestracja operacji magazynowych w systemie informatycznym zarządzającym magazynem
– Potwierdzanie operacji magazynowych zgodnie z obowiązującymi procedurami
Wymagania:
– Dobry stan zdrowia, brak przeciwwskazań do pracy fizycznej
– Samodzielność, dokładność oraz terminowość
– Mile widziane doświadczenie w pracy w magazynie dystrybucyjnym
– Mile widziane uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem UDT – minimum WJ II
– Umiejętność pracy w zespole
Zapewniamy:
– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; t.j. Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz.926 ze zm.)”
Prześlij nam swoje CV a my skontaktujemy się z wybranymi kandydatami:
Młodszy specjalista IT
Czytaj więcejRolmar jest jednym z największych dystrybutorów części dla rolnictwa i przemysłu w Polsce. Jesteśmy właścicielem praw do marek Waryński, Ursus, Expom Kwidzyn, które są głównym obszarem działalności sprzedażowo-marketingowej naszej firmy.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- wsparcie użytkowników w zakresie działania systemów wewnętrznych,
- zamawianie, instalacja i konfiguracja urządzeń informatycznych,
- prowadzenie ewidencji,
- tworzenie dokumentacji,
- nadzór nad prawidłowym działaniem serwisów webowych,
- pierwsza linia wsparcia dla użytkowników B2B
Wymagania:
- wykształcenie informatyczne,
- znajomość systemów operacyjnych MS Windows,
- umiejętność rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem sieciami i sprzętem komputerowym,
- prawo jazdy kat B,
- mile widziane doświadczenie w branży IT
Oferujemy:
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń w kreatywnym środowisku,
- pakiet szkoleń,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- nowoczesne i przyjazne środowisko pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.
PRZEŚLIJ SWOJE CV
Prześlij nam swoje CV, a my dodamy je do naszej bazy danych.
W momencie, kiedy pojawi się oferta pracy, do której będziesz idealnym kandydatem powiadomimy Cię o tym.